Шановні абоненти, останнім часом в службу техпідтримки стало звертатися багато наших абонентів, з проханням включити доступ в Інтернет в зв'язку з тим що абоненти не встигли вчасно сплатити через ведення в країні карантину.

    Тому нагадуємо вам щови можете зробити  оплату через термінали оплати банків  або не виходячи з дому через  сервіс онлайн платежу у вашому особистому кабінеті з будь-якої платіжної або кредитної картки.

Або через Приват-24 на наш розрахунковий рахунок в ПАТ "Приватбанк":

   - поточний рахунок №:  UA063515330000026004052312073

  - код ЄДРПОУ: 35462859

   При цьому звертаємо вашу увагу що при оплаті через особистий кабінет зарахування ваших коштів відбувається відразу і включення доступу в Інтернет відбувається через 1 хвилину після оплати. При оплаті через Приват-24 (або інший банк) зарахування коштів відбувається протягом 7-9 годин, як банк переведе ваші гроші на розрахунковий рахунок компанії, в робочий час.

   Також нагадуємо, що Ви в разі коли не можете оплатити відразу, то ви можете включити послугу "Кредит", в розмірах вашого кредитного ліміту (вказано в особистому кабінеті як "доступний кредит до:"). Для цього у вашому особистому кабінеті виберіть тарифний план (вибір плану обов'язковий) після чого введіть ваш пароль і натисніть кнопку "включить кредит". Після чого через 1 хвилину вам буде включений доступ в Інтернет на 30 днів у кредит (ніяких відсотків за кредит не нараховується).

   У разі якщо вам не встановлено кредитний ліміт (зазвичай для абонентів які проживають в найманому житлі) або ваш баланс від'ємний (мінусовій) то послуга "Кредит" недоступна.