Шановні абоненти!

Ті хто оплачує через Приватбанк у ручну або у кого налаштований автоплатіж. В особистому кабінеті Приват-24 відбулися зміни в шаблонах для оплати за послуги доступа в Інтернет. Тепер для того щоб провести оплату, необхідно обов’язково вказувати номер вашого особистого рахунку.

Послідовність виконання платежу:

1. заходимо до приватного кабінету в Приват-24;

2. заходимо у розділ «Платежі»;

3. у рядку пошуку набираємо наш код ЄДРПОУ 35462859 або Компанія Мега, ПП

4. потім у шаблоні, що відкрився, у самому верхньому полі «особовий рахунок» вказуємо номер вашого особистого рахунку;

5. інші поля вже після цього заповнюються автоматично (там зазвичай ПІБ та адреса платника);

6. натискаємо кнопку «Далі» та проходить оплата.

Звертаємо увагу на те, що поки до шаблону не внесено номер вашого особистого рахунку – оплата ні в автоматичному (щомісяця) ні в ручну проходити не буде.

Хто не знає номер свого особистого рахунку, може його подивитися в особистому кабінеті зайшовши з дому за адресою www.lozovaya.com або зателефонувавши в службу техпідтримки за телефоном +380955815408

Цей шаблон створюється один раз і в наступні місяці вже оновлений шаблон буде проходити автоматично.

З 01.09.23 тарифні пакети "Безлімітний-70" (98 грн в місяць) і "Безлімітнйй-100" (160 грн в місяць) остаточно припиняють свою дію. Абоненти які працювали на тарифі "Безлімітний-70" (98 грн в місяць) будуть автоматично переведені на тариф "Мега-50" (100 грн. в місяць), ті кто працювавав на тарифі "Безлімітнйй-100" (160 грн в місяць) будуть автоматично переведені на тариф "Мега-100" (160 грн. в місяць).

Шановні абоненти!

З 1 червня компанія "Мега"  починає підключення нових абонентів за сучасною технологією GPON (гігабітна оптична мережа прямо до квартири або приватного будинку) яка забезпечує швидкість до 1Гб/с., що в 10 разів потужніше звичних 100Мб/с.

   Окрім ультра швидкості ця технологія забезпечує інтернет в квартирі або приватному будинку навіть коли відсутнє світло. Потрібно лише підключити до абонентського роутера звичайний блок безперебійного живлення або powerbank і ви в мережі.

Опис роботи інтернет за технологією GPON та її переваги можна переглянути у розділі «Абонентам».

Умови підключення (а також переводу діючих абонентів на GPON) та тарифи можна переглянути у розділі «Тарифи».

Шановні абоненти!

  Нагадуємо що в січні був запущений телеграм-бот, який при додаванні його у ваш Telegram буде автоматично нагадувати про терміни оплати, також через нього можна оплачувати за послуги Інтернет, також через нього йде автоматичне сповіщення про аварії та проведення ремонтних чи запланованих робіт на нашій мережі та новин.

   Для того щоб додати бот в собі в Telegram наберіть у пошуку - @meganetua_bot як знайде цей контакт то тисніть кнопку додати і далі покроково проходьте свою реєстрацію (два кроки всього). Якщо хтось не пам'ятає свій логін та пароль то передзвоніть у техпідтримку і вам підкажуть ваші реквізити та допоможуть додати бот у ваш Telegram

    Шановні абоненти, останнім часом в службу техпідтримки стало звертатися багато наших абонентів, з проханням включити доступ в Інтернет в зв'язку з тим що абоненти не встигли вчасно сплатити через ведення в країні воєнного стану.

    Тому нагадуємо вам щови можете зробити  оплату через термінали оплати банків  або не виходячи з дому через  сервіс онлайн платежу у вашому особистому кабінеті з будь-якої платіжної або кредитної картки.

Або через Приват-24 на наш розрахунковий рахунок в ПАТ "Приватбанк":

   - поточний рахунок №:  UA063515330000026004052312073

  - код ЄДРПОУ: 35462859

   При цьому звертаємо вашу увагу що при оплаті через особистий кабінет зарахування ваших коштів відбувається відразу і включення доступу в Інтернет відбувається через 1 хвилину після оплати. При оплаті через Приват-24 (або інший банк) зарахування коштів відбувається протягом 24 годин, як банк переведе ваші гроші на розрахунковий рахунок компанії.

   Також нагадуємо, що Ви в разі коли не можете оплатити відразу, то ви можете включити послугу "Кредит", в розмірах вашого кредитного ліміту (вказано в особистому кабінеті як "доступний кредит до:"). Для цього у вашому особистому кабінеті виберіть тарифний план (вибір плану обов'язковий) після чого введіть ваш пароль і натисніть кнопку "включить кредит". Після чого через 1 хвилину вам буде включений доступ в Інтернет на 30 днів у кредит (ніяких відсотків за кредит не нараховується).

   У разі якщо вам не встановлено кредитний ліміт (зазвичай для абонентів які проживають в найманому житлі) або ваш баланс від'ємний (мінусовій) то послуга "Кредит" недоступна.

З 02.02.22 тарифні пакети "Безлімітний-30" (77 грн в місяць) і "Безлімітнйй-60" (90 грн в місяць) переходять в розділ архівних. Це означає що нові абоненти (окрім тих, що залишили заяву на підключення до 2-го лютого) на ці тарифи підключатися не будуть. Абоненти які працювали на вказаних тарифах до 02.02.2022 лютого можуть продовжувати працювати на цих тарифах або перейти за бажанням на будь-якій з тих, що діють.

       Шановні абоненти, які підключені до мережі через роутери моделей Asus RT-N10 і Asus RT-N 13, якщо у вас раптом пропало підключення на порту WAN, це означає що ваш роутер заражений і флудит в мережу, і тому порт на комутаторі до якого ви підключені просто відключається автоматично. Через 5 хвилин (згідно скриптів прописаних в управлінні комутатором) порт почне працювати, а якщо знову бачить що роутер продовжує флудить він знову відключається (і так по циклу постійно). Якщо ви спостерігаєте у себе таке постійне вмикання та вимикання порту WAN то будь ласка зайдіть на офіційний сайт компанії Asus і обновіть програмне забезпечення ваших роутерів на останню версію. Або замініть роутер на новий, будь-якої моделі крім вище зазначених Asus і Mercusys.