Шановні батьки!

Тут вчителі попросили передати їх прохання вам.

"Будь ласка - під час онлайн-уроків не ходити на задньому фоні в трусах з пивом і не коментувати процес навчання!

З повагою, вчителі."

    Шановні абоненти, останнім часом в службу техпідтримки стало звертатися багато наших абонентів, з проханням включити доступ в Інтернет в зв'язку з тим що абоненти не встигли вчасно сплатити через ведення в країні карантину.

    Тому нагадуємо вам щови можете зробити  оплату через термінали оплати банків  або не виходячи з дому через  сервіс онлайн платежу у вашому особистому кабінеті з будь-якої платіжної або кредитної картки.

Або через Приват-24 на наш розрахунковий рахунок в ПАТ "Приватбанк":

   - поточний рахунок №:  UA063515330000026004052312073

  - код ЄДРПОУ: 35462859

   При цьому звертаємо вашу увагу що при оплаті через особистий кабінет зарахування ваших коштів відбувається відразу і включення доступу в Інтернет відбувається через 1 хвилину після оплати. При оплаті через Приват-24 (або інший банк) зарахування коштів відбувається протягом 7-9 годин, як банк переведе ваші гроші на розрахунковий рахунок компанії, в робочий час.

   Також нагадуємо, що Ви в разі коли не можете оплатити відразу, то ви можете включити послугу "Кредит", в розмірах вашого кредитного ліміту (вказано в особистому кабінеті як "доступний кредит до:"). Для цього у вашому особистому кабінеті виберіть тарифний план (вибір плану обов'язковий) після чого введіть ваш пароль і натисніть кнопку "включить кредит". Після чого через 1 хвилину вам буде включений доступ в Інтернет на 30 днів у кредит (ніяких відсотків за кредит не нараховується).

   У разі якщо вам не встановлено кредитний ліміт (зазвичай для абонентів які проживають в найманому житлі) або ваш баланс від'ємний (мінусовій) то послуга "Кредит" недоступна.

19 березня ЄС запропонував Netflix і іншим стрімінгам погіршити якість відео, щоб знизити навантаження на інтернет під час карантину. В цей же день Netflix пообіцяв погіршити якість стрімінга по всій Європі на 30 днів: це на 25% має знизити навантаження на європейські мережі. 

YouTube та Amazon Prime слідом за Netflix також знизять якість відео для європейських користувачів. Про це пишуть Reuters і Bloomberg з посиланням на заяву Alphabet, якій належить відеохостинг. Компанії пообіцяли протягом наступних 30 днів показувати користувачам відео зі стандартною роздільною здатністю, замість високого. В YouTube також додали, що поки зафіксували тільки кілька піків підвищеного трафіку. Погіршенням якості відео сервіси хочють знизити навантаження на мережі через пандемію коронавируса Covid-19.

Враховуючи що більша частина з вказаних відео-сервісів транслюється в Україну через європейські точки обміном трафіку то ці обмеження також торкнуться і українських користувачів цих сервісів.  Також, швидше за все, такі ж обмеження введуть (або вже ввели) інші популярні відео-сервіси (seasovar, filmix і ін.) 

Тому просимо наших абонентів при перегляді відео з інтернету враховувати цей факт, зменшення якості відео-сервісів, і з розумінням до нього поставитися.

  Шановні абоненти!

Нагадуємо вам що з 1 січня 2020 року, в зв'язку з переходом України на міжнародний стандарт розрахункових рахунків IBAN, у нас змінився розрахунковий рахунок в ПАТ "Приватбанк".

І тепер він такий:  UA063515330000026004052312073

Будь ласка внесіть зміни в своїх кабінетах в Приват-24 і розрахункових документах. 

       Шановні абоненти, які підключені до мережі через роутери моделей Asus RT-N10 і Asus RT-N 13, якщо у вас раптом пропало підключення на порту WAN, це означає що ваш роутер заражений і флудит в мережу, і тому порт на комутаторі до якого ви підключені просто відключається автоматично. Через 5 хвилин (згідно скриптів прописаних в управлінні комутатором) порт почне працювати, а якщо знову бачить що роутер продовжує флудить він знову відключається (і так по циклу постійно). Якщо ви спостерігаєте у себе таке постійне вмикання та вимикання порту WAN то будь ласка зайдіть на офіційний сайт компанії Asus і обновіть програмне забезпечення ваших роутерів на останню версію. Або замініть роутер на новий, будь-якої моделі крім вище зазначених Asus і Mercusys. 

 

В Нидерландах остановили серверы Moonwalk, на которых работали 80% пиратских онлайн-кинотеатров в Украине и РФ.

В Нидерландах были остановлены серверы, которые обеспечивали работу видеопроигрывателя Moonwalk. Его используют 80% украинских и российских пиратских онлайн-кинотеатров. Moonwalk подтверждает, что работа прекращена навсегда.

В библиотеке плеера было 26 тысяч фильмов и 10 тысяч сериалов. Аудитория 50-ти самых популярных сайтов в месяц насчитывала 90 млн человек, а число сессий достигало 395 млн.

Остановка серверов могла повлиять на работу таких ресурсов в Украине как BasKino, HDrezka, KinoGo, «ГидОнлайн» и другие.

Данного решения добилась Нидерландская ассоциация по защите авторских прав в индустрии развлечений (BREIN). Она работала совместно с американскими организациями, такими как Альянс по вопросам творчества и развлечений (ACE) и Американская ассоциация кинокомпаний (MPAA). Moonwalk воспроизводил контент, правообладателями которого были участники ACE и MPAA, а также BREIN. Компании заявили о потере ими сотен миллионов долларов. BREIN со ссылкой на ESET заявила, что 91%  пользователей из стран бывшего СССР скачивают или стримят нелегальный контент.

Шановні абоненти!

МНС надіслало штормове попередження по м. Лозова і району на період з 17:00 24 травня до 27 травня 2019 року.

У цей період будуть зливи що супроводжуються потужними грозами і шквальним вітром. Дуже рекомендуємо на період грози вимикати в будинку всі електроприлади від розеток 220В а також відключити кабель інтернету від роутера або комп'ютера.

Шановні абоненти!

В період з 04.04.2019 по 07.04.2019 включно у нас будуть на центральному вузлі проводитися роботи по модернізації обладнання. Тому можлива, короткострокова, пропажа доступу в інтернет в зазначені періоди часу:

- 05.04.2019 з 02:00 до 7:00

- 06.04.2019 з 02:00 до 7:00

- 07.04.2019 з 02:00 до 7:00

Ми заздалегідь приносимо свої вибачення за заподіяні в цей період  незручності.

Шановні абоненти що проживають в смт. Панютине і смт. Близнюки!

  В зв'язку з постійним зростанням кількості абонентів у нас була проведена модернізація  обладнання на опорній оптоволоконній мережі нашої компанії.

  Встановлене обладнання дозволило збільшити пропускну спроможність каналів зв'язку  в інтернет до 10Гб/с. в смт. Панютине і смт. Близнюки.

  У період з 16 березня по 23 березня в смт. Панютине для тестування швидкості магістралі  будуть зняті всі обмеження по швидкості доступу в Інтернет для всіх абонентів що  мешкають в смт. Панютине.

  В зв'язку з тестуванням магістралей можуть спостерігатися короткочасні зникнення доступу в інтернет періодом до 5-10 хвилин (під час налагодження обладнання якщо це знадобиться).

Ми заздалегідь приносимо свої вибачення за заподіяні в період тестування незручності.

 

Оновлення від 01.04.2019

   Тестування магістралей показало максимальне навантаження в сторону смт. Панютине в 2,4 Гб/с і в сторону смт. Близнюки в 1,5 Гб/с. Таким чином, запас пропускної потужності каналів в смт. Панютине складає в 4 рази а в смт. Близнюки більш ніж в 6 разів.

 

Шановні абоненти!

Дякуємо за те, що обрали нас в якості свого інтернет-провайдера. Нашою основною метою є надання якісних послуг, які будуть відповідати заявленим стандартам, але для цього необхідно постійно проводити роботи по заміні застарілого обладнання, розширювати пропускну здатність зовнішних каналів зв’язку.  А як відомо за останній час ціни на електропостачання та оренду інфраструктури, обладнання та інші матеріали що необхідні для стабільної роботи мережі та її модернізації, значно зросли.

Тому для абонентів що мешкають в приватному секторі, а також для дрібного і середнього бізнесу,  що мають кабельне підключення до інтернет, ми змушені привести ціни на доступ до Інтернет до економічно обгрунтованих з 1 лютого 2019 року. 

Просимо з розумінням поставитися до цього нашого вимушеного кроку. З новими цінами на тарифи ви можете ознайомитись в розділі «Тарифи».

Просимо Вас вибрати новий тариф і повідомити нам для переходу на нього. Також ви можете самостійно вибрати новий тариф в Особистому кабінеті і перейти на нього.

 

Оновлення від 02.02.19

Рекомендуємо до перегляду новини НТН від 31.01.19 про підвищення цін на доступ в Україні.

Шановні абоненти, що отримують доступ до Інтернет за технологією Wi-Fi.  У зв'язку з підвищенням державою рентної плати за радіочастотний ресурс ми змушені привести ціни на доступ до Інтернет за технологією Wi-Fi до економічно обгрунтованих з 1 січня 2019 року. З новими цінами на тарифи підключення по Wi-Fi ви можете ознайомитись в розділі «Тарифи».

Просимо Вас вибрати новий тариф і повідомити нам для переходу на нього. Також ви можете самостійно вибрати новий тариф в Особистому кабінеті і перейти на нього.

   В связи с тем что в последнее время резко увеличилось количество желающих подключится к сети Интернет через нашу сеть, мы вынуждены продлить сроки подключения к сети.

С 1-го ноября подключение будет происходит в течении 3-х рабочих дней согласно очереди поданных заявлений.  Приносим свои извинения за неудобства, надеемся что как только поток желающих подключиться немного спадет и мы сразу вернемся к прежним срокам подключения - в течении 1-го рабочего дня.